Wednesday, April 20, 2011

The Chosen One

Ini post aku yang ke 123 .
Tak ada yang menarik hari ini .
Cuma cerita ringkas dan padat .

Setahun yang lalu (21 Apr 2010)

Sedang aku seronok di kampung kawan aku aku dikejutkan satu berita.
Pada mulanya pun aku sudah tak sedap hati even suasana kampung itu seronok.
Hati aku seperti digoyang goyang sampaikan aku rasa memang tak senang.

Aku dapat berita yang ayah shafiza sakit.

*tersentak*

Aku hanya mampu berdoa
Doa dan doa selalu

Tibanya aku di Ipoh.
Aku menanya kabar berita dari Sekinchan,Selangor .
Her father not very well and its getting worst .

Aku sedih dan sebak.
Tak ada siapa pun tahu.

Baiklah,
Sampai lah pagi tanggal 21 apr aku dikejutkan oleh msg dari sayang yang menyatakan ayahnya baru sahaja kembali ke rahmatullah.

Fullstop. *im okay but not really okay now*

No comments:

Post a Comment